Eindelijk is het zo ver: de verkoop van ons boek 'Aan de slag met je contentstrategie: de 4P-methode is gestart! Bemachtig snel jouw exemplaar, zodat je direct samen met je team aan de slag kan met de contentstrategie van jouw organisatie.
Stel 'm hier en we komen er snel op terug!
Dit boek is voor iedere communicatieprofessional die graag praktisch aan de slag wil met een effectieve contentstrategie. Geen saaie theorie, maar concrete tips, voorbeelden en oefeningen voor jezelf en voor je team.
John Verhoeven, Rico den Boer en Kristel Witvliet-van der Meijde beschrijven aan de hand van hun eenvoudig toepasbare 4P-methode hoe je stap voor stap je contentstrategie opbouwt én in de praktijk brengt. Deze aanpak geeft je een prettige structuur en houvast bij het maken van optimale content voor al je publieksgroepen, het hele jaar door.
Je hoeft niet meer lukraak of op gevoel content te bedenken. Met de 4P-methode beschik je voortaan over een effectieve en transparante werkwijze om je doelen te realiseren.
Tineke Pauw, contentstrateeg Frankwatching, het toonaangevende platform over media, marketing en communicatie:
“Dit boek biedt je een stevige theoretische basis voor je contentstrategie. Je kunt de 4P-methode direct in de praktijk brengen met handige oefeningen. Een must voor elke contentstrateeg en communicatieprofessional.”
John Verhoeven • Rico den Boer • Kristel Witvliet - van der Meijde
Prijs: €29,95 incl. BTW, excl. €4,25 verzendkosten.
Feestdagenactie: bestel het boek t/m 24 december 2024 voor maar 24,95 euro, excl. €4,25 verzendkosten!
ISBN 978-90-90-38423-8