Arbeidsmarktcommunicatie voor publieke organisaties

Nadat de contentstrategie is vastgesteld, komt het moment dat deze in praktijk moet worden gebracht. Dit betekent vaak dat de werkwijze om tot content te komen 180 graden anders is dan voorheen. Deze omslag gaat niet zonder slag of stoot. Met de workshop 'Aan de slag met contentstrategie' helpen we het communicatieteam, redactie, newsroom of een bredere groep medewerkers op weg met het maken van content op basis van je contentstrategie.

20231116 123916

Meer informatie?

Vul het formulier hieronder in of neem contact op via info@buzzzle.nl

Wij adviseren een maximale groepsgrootte van 8 tot 10 personen voor deze workshop, gezien het interactieve karakter. Iedere workshop beslaat 1 dagdeel (bijv. 13:00-16:30 uur) met daarbij inbegrepen een pauze van zo'n 30 minuten.

Het programma van de workshop zou er als volgt uit kunnen zien:

  • Contentstrategie doornemen
  • Contentstrategie in de praktijk a.h.v. 4P: pijler, publiek, perspectief, platform
  • Zo maak je content met impact: vorm, hashtags, links, emoji's, lengte etc.
  • Zelf aan de slag met content
  • Content met elkaar bespreken

Samen met ons een strategie

Referenties

Waterschap Drents Overijsselse Delta

Contentstrategie in co-creatie

Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG)

Contentstrategie in co-creatie

Gemeente Vijfheerenlanden

Contentstrategie