Nadat de contentstrategie is vastgesteld, komt het moment dat deze in praktijk moet worden gebracht. Dit betekent vaak dat de werkwijze om tot content te komen 180 graden anders is dan voorheen. Deze omslag gaat niet zonder slag of stoot. Met de workshop 'Aan de slag met contentstrategie' helpen we het communicatieteam, redactie, newsroom of een bredere groep medewerkers op weg met het maken van content op basis van je contentstrategie.
Vul het formulier hieronder in of neem contact op via info@buzzzle.nl
Wij adviseren een maximale groepsgrootte van 8 tot 10 personen voor deze workshop, gezien het interactieve karakter. Iedere workshop beslaat 1 dagdeel (bijv. 13:00-16:30 uur) met daarbij inbegrepen een pauze van zo'n 30 minuten.
Het programma van de workshop zou er als volgt uit kunnen zien:
"Een strategie komt pas écht tot leven als je er met elkaar mee aan de slag gaat. Tijdens deze workshop zie je dat de puzzelstukjes echt op hun plaats vallen. Aan het einde van de workshop liggen er meerdere content-items klaar, die -bij wijze van spreken- direct een plekje kunnen krijgen in de contentkalender."
Jasper Bons, online communicatieadviseur